Dont Compare Your Life To Others.You Have No Idea What Their Journey Is All About.

Friday, January 29, 2010

Alpha Workshop@KL

Jika tiada aral yang melintang,aku akan turun KL untuk hadir ini workshop kat The Grand Continental KL pada 6 Feb 2010 jam 12.30-6.00ptg.....pergi dengan rakan blogger jiwa bercampurbaur... tapi la jadi mat theater lak...

3 comments:

zan-xray said...

pasai apa gambar mu ni tak ditegakkan..
yeeee jadi jugak ke KL..
teater tu tengok la pe jenis, ni pelakon wanita taraf pakai baju jenis singlet je ooo, taraf tinggi punya ni hehe

Bravo said...

Zan> asyik tgk pic tegak aje...salah ka? saje aku nak buat stail lain sikit..tapi aku musykil gak..apasal tetiba ko ajak aku tgk teater ni..masa aku ajak ko tgk pyanhabib menebeng dulu..selamba je ko cam tak minat aje...ko ni asal bunga2 aje..laju gak ko no...inshaallah kita sampai KL..tgk teater,tangkap2 gambo,minum2 kat mana tu hah..?

Zyma Da` Catwoman said...

Salam Bravo.....

Errkkkkk....apasal senget nihhh???
Atau kepala aku yg sudah senget??

Salam kunjung dari awek brutal Utara yg bernama Zyma Da`Catwoman.
Muahahahahaha.....

http://zymasaad.blogspot.com/